90

STYL LAT 90' - inspiracje

By mysweetlittlebunny91 - 13:06:00

LATA 90 


Cudowne lata mojego dzieciństwa. To niezwykłe jak moda potrafi zataczał koło. To co było codziennością kilka lat temu, teraz wraca do łask. Ogrodniczki, lennonki, czokery i spódnice na guziki. 

Przedstawiam wam zdjęcia znalezione w Internecie, które są dla mnie inspiracją do kolejnego set'u. 
Znalazłam na Second Hand kilka idealnych ubrań, nawiązujących do stylu lat 90 i niebawem wam je przedstawię w mojej stylizacji. 

LOOK 1 Luźny styl miejski 



LOOK 2 Niesforne małe koczki 



LOOK 3 Rozwiane włosy, lennonki, czarna skóra. 



LOOK 5 Madonna - grunge & nieco glam rock



LOOK 6 - Naturalny i dziewczęcy look - biała bokserka  i jeans

LOOK 7 - Mieszany styl miejski 

LOOK 8 - Wysokie podkolanówki i dres lub krótka spódniczka
źródło: zdjęcia pochodzą z różnych źródeł i są ukazane w celu inspiracji



Jakie dodatki pamiętacie z lat 90? 

Który look najbardziej przypadł wam do gustu? 

Czekam na wasze opinie :) 

________________

B U N N Y

  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Śmieszy mnie to, że ta moda tak wraca... czymś się zachwycamy a to są po prostu odgrzewane kotlety ;p świetny post... super inspiracje. Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, praktycznie wszystko mi się podoba :) Najbardziej lubię taki delikatnie rockowy styl tamtych lat. Dzisiaj też kupiłam sobie w SH koszulę, która idealnie pasuje do tamtych lat :D Czekam na Twoją stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń