Parka za 20zł i bezpłatne hybrydy we Wrocławiu dzięki ECKS.

By mysweetlittlebunny91 - 11:43:00


Wracając dzisiaj ze spotkania z kuzynką zaszłam na chwilę do Econom

To już moje takie małe uzależnienie, że jak jestem gdzieś w pobliżu rynku, korzystam z okazji, żeby zajść tam i zerknąć czy znajdę coś ciekawego. 

Dzisiejszy nowy nabytek to cudowna, w idealnym stanie parka khaki za niecałe 20zł. 

Nie mogłam się oprzeć. A prezentuje się następująco: 





Co myślicie? 

Ale nie o tym chciałam wam pisać.  Otóż wiele z was pyta mnie, gdzie robię hybrydy. 

I już tłumaczę. 

We Wrocławiu, działa ośrodek szkolenia osób w stronę wizażu (ECKS). Jest on dofinansowywany ze środków Unii Europejskiej. Szkolenia mają tam młode dziewczyny, które zaczynają swoją przygodę z kosmetologią. 

Rok temu na grupie na Facebooku, ogłaszali się, że potrzebują modelek na paznokcie. 

Z ciekawości - zgłosiłam się. 
(Gdyby nie moja bliska przyjaciółka, też bym pewnie nie wiedziała, dokładnie co to jest.)

I po pierwszej wizycie wyszłam bardzo zadowolona. 

Tak wyglądały moje paznokcie: 


Oczywiście nie jest to jedyne miejsce, bo paznokcie też robię po znajomości, ale pomyślałam, że może mało z was wie o takiej możliwości jak ECKS.

Jednak zanim się zapiszecie, napiszę kilka moich za i przeciw,  jakie zauważyłam w ciągu kilku wizyt u nich: 

ZALETY:

+ paznokcie (w tym hybrydy, żel na formie) robione są całkowicie bezpłatnie - wystarczy tylko zadzwonić na podany na stronie nr (KLIK) i umówić się na spotkanie jako "modelka". 

+ włosy - podcięcia i stylizacja - również są bezpłatne 

+ makijaż wieczorowy i na co dzień - również bezpłatnie

+ do zabiegów wykorzystywane są profesjonalne kosmetyki - np. Indigo nails

+  stylizacje prowadzone są w bardzo miłej atmosferze 

+ możliwość wielokrotnego przychodzenia i powtarzania zabiegów 

+ grono profesjonalistów, które szkolą osoby co nas malują, doradzają, pogadają

+ chętnie poradzą jak pielęgnować paznokcie

+ zajęcia prowadzone są w salkach, jest wysoka dbałość o higienę i czystość w pracy (panie przed przystąpieniem badają osobę, czy nie cierpi na choroby paznokci, skóry i włosów, zanim ktoś zostanie modelką)

+ same wybieramy kolor jaki chcemy na paznokcie z palety

+ po wizycie zawsze otrzymujemy pilniczek 

+ jest również możliwość zdjęcia hybrydy bezpłatnie.


WADY:

-  budynek i miejsce na pierwszy rzut oka, może wprawić w zakłopotanie, bowiem nie należy do wyremontowanych i za bardzo odnowionych

- malują nas praktykantki, więc trzeba liczyć się niekiedy z niepowodzeniem (to zależy na jaką osobę trafimy - tutaj jednak bym się bardzo nie martwiła - bo wszystko jest pod okiem wyszkolonych profesjonalistów, którzy instruują początkujące wizażystki)

- długi czas trwania - hybryda - w zależności -  trwa od 1,5h do niekiedy 3h, zatem trzeba uzbroić się w cierpliwość bo dziewczyny uczą się malować na naszych paznokciach, żel na formie - niekiedy do 8 godzin nawet

- bardzo ważną rzeczą jest, że jeśli się umówimy na wizytę - nie możemy za bardzo z niej zrezygnować - albo jeśli już chcemy - musimy pilnie znaleźć kogoś na nasze miejsce - bo praktykantka w takiej sytuacji zostaje bez modelki. I należy dokładnie trzymać się ustalonej godziny - bez spóźnień - zajęcia są prowadzone w grupach, stąd każda musi mieć modelkę na czas.


Ja chodzę tam sporadycznie, jednak nie ukrywam, że dzięki temu mogę sporo przyoszczędzić i na razie się nie zawiodłam. Jak mam chwilę to po prostu idę.

Możecie zresztą przekonać się same. 

Więcej info o ECKS : klik


I to by było na tyle.


 Życzę wam miłego dnia i lecę do obowiązków. 


Dziękuję też za tyle miłych komentarzy pod ostatnim postem!

A wy gdzie chętnie chodzicie na paznokcie? Macie ulubione miejsca? 



Ściskam was, 

Bunny.








  • Share:

You Might Also Like

8 komentarze