Nowości z SECOND HAND i nie tylko.

By mysweetlittlebunny91 - 08:06:00

Wreszcie po grypie mogłam spokojnie ruszyć się z domu. 

Jednak nadal trzeba na siebie uważać, jest bardzo zimno... Dbajmy o siebie! 

Korzystając z okazji, że poszłam drukować dokumenty niedaleko rynku, wstąpiłam do Margo na Oławskiej, gdzie dziś towar chodził po 4zł/sztuka. 

Nie obyło się więc bez małych zakupów na Second Hand :)

Za całość dałam dzisiaj tylko 20zł. A zobaczcie co udało mi się wyłowić : 



Papcie króliczki H&M- 4zł 
(pierwsze rzuciły mi się w oczy) 
Idealne na zimowe wieczory. 



Bluza Gina Tricot - 4zł 



T- shirt Gina Tricot - 4zł 



Krótkie spodenki z wysokim stanem (poczekają na lato) - 4zł 
Crocker




Tu jeszcze kiedyś z Econom sukienka pudrowa - 0,40gr


Również z Econom, koszulka na ramiączkach khaki - hit ostatniego sezonu - 2zł 


A tu z Margo, spodnie czarne rurki Crocker : 4zł 




Z pozostałych nowości i zakupów, kupiłam pomadkę mattową w kredkę z firmy 
GOLDEN ROSE, nr 19. 

Jestem z niej bardzo zadowolona :) 




A od #wizaz.pl dostałam się do 200 testujących nowość na rynku Gliss Kur Fiber Therapy. 

Zobaczymy jak sprawdzi się na moich włosach i za niedługo zamieszczę kilka zaległych recenzji kosmetycznych :)




______________________

Co myślicie o łupach z SH? 

Stosujecie szampony Gliss Kur? Sprawdzają się wam?




Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

15 komentarze

  1. Odpowiedzi
    1. ja też! :) ta super się sprawdza i jest w świetnej cenie :)

      Usuń
  2. super łupy z SH, uwielbiam robić tam zakupy :) pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ja też, za taką cenę warto :) i jak cieszy!

      Usuń
  3. uwielbiam SH! ja byłam wczoraj i wróciłam z dwoma bluzeczkami:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka dorwałaś! :) Kapciuszki są super.

    ______
    U mnie na blogu trwa konkurs, w którym do wygrania dowolnie wybrane produkty z dwóch sklepów. Reguły konkursu są mega proste, więc zachęcam Cię do spróbowania szczęścia w wygranej. :)
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  5. Króliczki są urocze ! :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Króliczki są urocze ! :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kapcie mnie zauroczyły, uwielbiam takie futrzane :)

    OdpowiedzUsuń