Makijaż karnawałowy z Eveline Cosmetics w 10 minut - GLITTER inspiration.

By mysweetlittlebunny91 - 10:59:00

Sylwester za pasem, nowy rok powitany a tymczasem zaczął się czas zabaw i karnawału. 

Jakiś czas temu myślałam o ciekawej stylizacji na ten czas.

Jako, że karnawał to czas spotkań w gronie znajomych, bali przebierańców i wspaniałych zabaw, można zdecydowanie poszaleć z kolorami i makijażem. 

Motywem przewodnim powinny być błyszczące dodatki, kolory takie jak srebro, złoto, "rybia łuska".  Żyje się  raz, czemu by nie wyróżnić się z tłumu? 

Ja zdecydowałam się zrobić makijaż i stylizację z użyciem kosmetyków
EVELINE COSMETICS,  która może posłużyć jako inspiracja na karnawałowe zabawy.





Motywem przewodnim, który zainspirował mnie do stylizacji okazał się brokat na włosach. 

Oto kilka przykładów: 

 źródło: Pinterest


 źródło: Pinterest



Podobny efekt możemy osiągnąć domowym sposobem, który nie wymagana dużego nakładu pracy. 


POTRZEBUJEMY: 

- brokat w słoiczku 
- gwiazdki 
- guma do włosów Eveline ART STYLIST professional 
- pędzel do włosów
- miseczka

na fryzurę: 
-wsuwki 
-gumki do włosów


1. Brokat i gwiazdki zakupiłam w zwykłym sklepie z tzn. "szwarc, mydłem i powidłem"  - za gwiazdki dałam 0,50gr za brokaty w słoiczku 2zł. 

Można taki kupić równie dobrze w sklepie papierniczym czy z artykułami do dekoracji. 

Gumę do stylizacji włosów Evelinę zakupiłam w Rossmanie. 

        

2. Potrzebujemy również miseczki, gdzie sporządzimy nasz brokat na włosy i pędzelka za pomocą którego go rozprowadzimy. 

       

3. Do miseczki wkładamy łyżeczkę lub dwie, gumy do stylizacji włosów Eveline. 
Dodajemy brokatu. 



      

4. Dosypujemy kilka gwiazdek i mieszamy za pomocą pędzelka. 


      

5. Taką masę nakładamy na przedziałek za pomocą pędzelka. To od nas zależy czy chcemy nałożyć na całość czy na mniejszą część.  Co do uczesania - preferuję koczki bądź jeden kucyk, ważne jest jednak by zachować prosty przedziałek, bowiem wtedy najlepiej się to prezentuje. 

U mnie wygląda to tak: 

                        


Zdecydowałam się na użycie gumy do stylizacji Eveline Art Stylist, ponieważ odkąd nałożyłam ją na przedziałek, trzymała się tak przez kilka dobrych godzin a efekt nadal pozostawał idealny. Dodatkowo pokusił mnie fakt, że zawiera keratynę, która wzmacnia i nawilża moje włosy.  

A teraz czas na makijaż z marką EVELINE: 

Odkąd pamiętam zawsze decyduję się na produkty tej firmy, bo jak na razie mnie nie zawiodły. 

Oto moje must have w kosmetyczce i które wykorzystałam do karnawałowego makijażu: 

1. Podkład - Ideal Cover FULL HD 202 Pastel
2. Szminka - Color Edition - Hot Fuchsia 723
3. Szminka - Color Edition - Pink Obsession 721
4. Serum do rzęs - Advence Volumiere 
5. Tusz do rzęs - Volume Celebrities
6. Eyeliner - Liquid Precision 2000 procent











 Krok 1: Dokładnie oczyściłam twarz. Nałożyłam bazę, na
 bazę podkład Eveline Ideal Cover. Świetnie pokrył wszelkie niedoskonałości i nawilżył skórę. 
Na rzęsy naniosłam serum Advence Volumiere, które nie tylko odżywiło, ale super wydłużyło rzęsy i stanowiło dobrą bazę pod tusz do rzęs. 



Krok 2:  Na powiekach narysowałam kocie kreski eyelinerem Liquid Precision - szybko wysechł i zrobił wyraziste podkreślenie. 


Krok 3: Rzęsy wytuszowałam maskarą Eveline Volume Celebrities.
Na usta nałożyłam pomadki Eveline Color Edition.


Krok 4: Uśmiech! ;) Nie trzeba zbyt wiele aby zrobić szybki makijaż w 10 minut! 

A oto 

EFEKT KOŃCOWY: 






RADA: Brokat można również nałożyć na brwi, nie trzeba się ograniczać do fioletowego, można zastosować różne ciekawe kolory. 

To co nas ogranicza to tylko nasza wyobraźnia. :) 





Co myślicie? 

A wy jakie macie karnawałowe pomysły na makijaż i stylizacje? 

_______________________

Ściskam, 

Bunny! 


zBLOGowani.pl

  • Share:

You Might Also Like

6 komentarze

  1. ciekawie wygląda ten brokat na włosach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! WOW! WOW! Niesamowity efekt! Rewelacyjny pomysł wykorzystania naszej gumy do włosów! Makijaż też przepiękny! Pozdrawiamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne stylizacje. Spoważniejemy w poście, a w karnawale bawmy się :)

    OdpowiedzUsuń