Jesienne warsztaty w DOMARZE.

By mysweetlittlebunny91 - 13:58:00

Dzisiaj odbyły się jesienne warsztaty w Galerii Wnętrz Domar na których byłam po raz pierwszy.

Motywem przewodnim było "Jesienne otulenie'. A dokładniej jakie dodatki we wnętrzu wpływają na nasze samopoczucie, jak urządzić wnętrze na jesień, jak dobrać kolory do wnętrz.


Dodatkowo nie obyło się bez porad ekspertów jak się odżywiać zdrowo jesienią oraz jak wzmocnić swoją kondycję fizyczną.

Każdy z uczestników otrzymał poczęstunek.

Warsztaty poprowadziły dziewczyny z "PANI TO POTRAFI", projektantka Pani Sylwia Gulewicz-Wysocka, Pani Aldona Mioduszewska oraz przedstawiciele Fitness Academy z Domaru.

Takie warsztaty to dla mnie strzał w dziesiątkę. Pomimo nie za dużej frekwencji, było kameralnie i ciekawie. 

Dużo dały mi takie prelekcje, dzięki nim wiem jak w kreatywny sposób można odmienić nudne wnętrze. Zabawa kolorami, eksperymentowanie to coś w sam raz na jesień. Do szarości, bieli - najlepiej jak będą mocne kontrasty. 

Mi bardzo przypadły do gustu odcienie granatu w połączeniu z dodatkami z rose gold. 

                                                             ______________

Piękny i wzruszający wykład dała Pani Aldona, która wspomniała, aby nie zapominać o przyjaciołach, swoich pasjach i medytacji. 

To nieodzowne. Nie patrzmy na innych. NIE PORÓWNUJMY SIĘ.  Przyjaciele dają nam siłę do działania, kiedy realizujemy nasze pasje to też nas wzmacnia a całkowita regeneracja następuje przez medytację - wyciszenie i całkowite zresetowanie. 

Jesień tak jak wam wspominałam wcześniej to idealny czas na zmiany. Niekiedy tkwimy w tym samym przez kilka lat, a może warto coś odświeżyć/ zmienić? 

Parę ładnych dodatków, kolorowych bądź stonowanych do naszych wnętrz? 

A może coś poprzestawiać bez konieczności remontu? 

:)

Możliwości jest wiele. Ja na pewno zainwestuję w świece zapachowe i woski na ten czas, oraz ożywię swoje wnętrze drobnymi dodatkami - szyszkami, kocami, poduszkami aby właśnie otulić wnętrze jesienią. 

Na koniec wszyscy robiliśmy łapacze snów. Do dyspozycji miałyśmy masę wstążek, gałązek i innych koralików, piórek, aby puścić wodzę fantazji i zrobić piękną dekorację do domu. Świetna inicjatywa. 

I odbyło się losowanie nagród. 

Udało mi się wygrać kupon do zrealizowania w Domarze na 200zł. Zrealizowałam go bez wahania :) Nie obyło się bez kupienia właśnie ciekawych dodatków do mojego mieszkania. <3 

Jestem bardzo zadowolona i czekam na następne za rok :)

Warto śledzić stronę : www.domar.pl 

Dużo ciekawych warsztatów, prelekcji, wydarzeń właśnie dla pasjonatów pięknych wnętrz. 


Moje dodatki zakupione z bonu: poduszka, świeczniki, misa bambusowa, kosz, kominki na woski, organizer, podkładki koc. Otulam wnętrze na jesień. 





Prelekcje





____________







_________



Mój łapacz swój zrobiony dziś na warsztatach :)









A tu moja odpowiedź na zadanie konkursowe: 

Jesienne otulenie we wnętrzu kojarzy mi się z ciepłymi dodatkami - takie jak designerski kubek z ciepłą herbatą, gruba tkanina, wnętrzarski magazyn, świece, lampiony i grube koce i trzask kominka... to wszystko co tworzy jesienną aurę w naszym domach. "
Zapach aromatycznych świec - w jesień wybieram te o smaku cynamonu i jabłka,

ponadto pozbierane z podwórka kasztany, szyszki... "
Dodatkowo nie zapominajmy o podopiecznych, bo nic tak nie otula wnętrza jak sami mieszkańcy i zwinięty w kłębek kot co śpi na dywanie"


A wam z czym się kojarzy? 


Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

11 komentarze

  1. Ty to masz farta z tymi konkursami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne rzeczy kupiłaś z wygranej.:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) pokochałam rose gold, stąd dodatki właśnie w tym kolorze :)

      Usuń
  3. Ekstra zakupy! Ja właśnie myślę nad nowymi świecznikami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świeczki są idealne na jesień/ zimę <3 zwłaszcza wieczory

      Usuń
  4. Właśnie robię remont mojego pokoju i szukam inspiracji :) Poduszka super, uwielbiam tego rodzaju rzeczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki za wygraną! :) Świetna sprawa takie warsztaty :)

    OdpowiedzUsuń