art

30 kreatywnych miasta Wrocław.

By mysweetlittlebunny91 - 07:52:00

Dokładnie 7 września oficjalnie wystartowała strona z 30-stką kreatywnych ludzi z Wrocławia. 

Nigdy bym się nie spodziewała, że się w niej znajdę. 

W ciągu weekendu, było tyle emocji, że aż nie mogłam uwierzyć - dostałam masę ciepłych słów i ogrom gratulacji od najbliższych. 

Teraz mam chwilę, aby odpocząć i zacząć na nowo. 

Jak sama o sobie mówię - "łapię dziesięć srok za ogon, chcę wszystkiego spróbować"


Ten czas jest dla mnie bardzo ważny. 
To kolejny etap w życiu, który potwierdza mi tylko, że warto kontynuować i realizować się w tym co kocham.  

Przede mną masę porozpoczynanych projektów, które mam zamiar dokończyć i podzielić się w niedalekiej przyszłości ze światem. 

W życiu każdego z nas przychodzi taki moment, kiedy nie wiemy którą z dróg wybrać. 

Wtedy ucieknijcie choćby w góry, na pustynię - tam gdzie nie słychać głosu "doradców'. 

Posłuchajcie głosu swojego serca. To ono powie wam czy praca którą wykonujecie - was uszczęśliwia. Czy to właściwa droga. 

Ja wierzę, że wybrałam dobrze. 

Kocham sztukę i to właśnie nią będą się dzielić ze światem. 

Wy też powinniście się znaleźć w tej 30-stce. 

Dla mnie każdy jest wyjątkowy i ma wyjątkowy talent - którego jeszcze nie odkrył. 

Dziękuję wam jeszcze raz, że jesteście i że we mnie wierzyliście!




wszystkie zdjęcia autorstwa: Janusz Krzeszowski 




marka: By Bunny

marka : Moonart

_______________________



- B U N N Y -

  • Share:

You Might Also Like

1 komentarze