Packaging design around the world vol I

By mysweetlittlebunny91 - 14:08:00


Po swojej obronie poczułam ogromny niedosyt. (klik)

Patrząc na sklepowe półki w Polsce, zobaczyłam jak mało 'smaku i polotu' mają opakowania wielu produktów. 

Są one u nas bardzo komercyjne. I w sumie tak ma być - mają być chwytliwe, zachęcić do kupna.

Jednak brak mi w nich - estetyki. 

Minimalizmu, pomysłu, kreatywności. 


Wszystko jest można powiedzieć takie samo. 

Znacie produkty \ opakowania w Polsce, które szczególnie przykuły wasza uwagę? 

Nie obrażając Polskiego Designu - idzie on w bardzo dobrą stronę, rozwija się, jednak wciąż mam wrażenie brak funduszy na realizację tak wspaniałych projektów młodych twórców. 

Wystarczy spojrzeć właśnie na opakowania polskich produktów, gdzie mało w nich "designu", edycji limitowanych, ciekawych wzorów, patternów. 

W wielu dużych firmach wiele wzorów jest kopiowanych od konkurencji, czy właśnie kradzionych (smutna rzeczywistość) młodym artystom.


_______________

Tworzę wszystko od nowa. 

Postanowiłam, że co jakiś czas w ramach inspiracji pokażę wam kilka projektów ze świata, jak młodzi twórcy tworzą opakowania. Niektóre to tylko koncepcje, inne realizacje. 

To niesamowite jak nieskończone są nasze możliwości. 

Kocham przeglądać takie rzeczy, bo daje mi to do zrozumienia, że liczy się pomysł i czasami nie potrzeba zbyt wiele. 


Projekt plastikowych kubków na wyciskane soki



źródło: packageinspiration.com

Opakowanie na miód


źródło: pinthemall.net


Saszetki do parzenia herbaty

źródło: Pinterest


Opakowanie na piwo

źródło: Oh Beautiful Beer

Owijki na salceson

źródło: Packaging of the world


Co myślicie o tych pracach? 


Jakie znacie polskie marki, które mają ciekawe rozwiązania graficzne? 


B U N N Y 














  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze