ROSSMANN -49% Opinia, recenzja cz.II - odżywka EVELINE Advance Volumiere

By mysweetlittlebunny91 - 03:37:00

Trwają promocje w Rossmannie na tusze, eyelinery itd.

Tym razem oceniam odżywkę firmy EVELINE Advance Volumiere


photo by me


Opis na etykiecie : 
Eveline Advance Volumiere skoncentrowane serum do rzęs 3w1 to zaawansowana technologia dla piękna rzęs. Nowoczesne serum do rzęs łączy w sobie 3 właściwości: serum odbudowującego, aktywatora wzrostu włosa i bazy pod tusz.
Opatentowany Bio Restore Complex gwarantuje głęboką odbudowę, regenerację i ochronę struktury włosa.
Specjalnie zaprojektowana szczoteczka i satynowa konsystencja kosmetyku sprawią, że oczy nabiorą hipnotyzującego spojrzenia.
W skład serum skoncentrowanego do rzęs 3 w 1 Eveline wchodzą specjalnie dobrane składniki naturalnego pochodzenia:
- Bio Restore Complex zawierający proteiny sojowe błyskawicznie wnika w głąb włosa, radykalnie odbudowując i chroniąc jego strukturę oraz zapobiegając wypadaniu rzęs podczas demakijażu,
- kwas hialuronowy nawilża, rewitalizuje i stymuluje wzrost rzęs,
- D - pantenol skutecznie uelastycznia i odżywia rzęsy od nasady aż po same końce.

Nałożyłam pierwszy raz odżywkę na wieczór - ma ona biały kolor, stąd zalecana jest aplikacja najlepiej pod wieczór przed spaniem. Następnego dnia - moje rzęsy były  utwardzone, sztywne. 
Dzisiaj użyłam jej jako bazy - i sprawdza się znakomicie - szczoteczka pięknie rozczesuje rzęsy, dodatkowo wydłuża. Zapach przyjemny, nie drażniący - neutralny. 

cena: około 14zł (w promocji -49% zapłaciłam około 7zł ) 


ZALETY:
+ świetny  jako baza pod tusz
+ pięknie rozczesuje rzęsy
+ po pierwszej aplikacji byłam zachwycona - od razu zobaczyłam różnice -
 na rzęsach miałam białą odżywkę, która poprawiła kondycje i ekstramalnie wydłużyła mi rzęsy 
+ szybka aplikacja
+ wydłuża i to mało powiedziane - sama sprawdź!
+ bardzo dobra cena, jak na taki efekt
+ odżywia i wydłuża
+ dodaje naturalny look
+ utwardza rzęsy 
+ pobudza wzrost rzęs


WADY: 
- lepiej sprawuje się jako baza niż odżywka
- sprawdza się tylko z niektórymi tuszami jako baza, nieraz po nałożeniu pogrubiającego rzęsy wypadają i wydają się cięzkie
- biały kolor po nałożeniu - lepiej zatuszować, bądź odżywiać pod wieczór 
-moim zdaniem lepiej używać raz na tydzień dla odżywienia, aby nie przeciążać rzęs

Krótki komentarz: 
Najlepiej samemu się przekonać, na swoich rzęsach jak ta odżywka się sprawuje, mnie na razie nie zawiodła, nie będę nikogo nakłaniać ani przekonywać, poprostu sprawdzie same i napiszcie w komentarzu co myślicie :)  

Miłego dnia! 






  • Share:

You Might Also Like

2 komentarze