asp

Relacja ze SWAP'u. Moje perełki z wymiany.

By mysweetlittlebunny91 - 13:27:00

Wczoraj odbyła się kolejna edycja SWAP'u. 

Była duża przerwa między SWAP'ami, ale dzięki świetnym organizatorkom (#Dżoolka&Karola - dzięki!) udało nam się ponownie spotkać.

Frekwencja przypisała. Na początku myślałam, że będzie mało osób, jednak dziewczyny nie zawiodły. 

Kuchnia na Akademii Sztuk Pięknych zapełniła się po brzegi. 

Dziewczyny przyniosły biżuterie, dodatki, torebki, buty oraz pełne walizki ciuchów do wymiany. 

Bardzo podoba mi się taka inicjatywa. 

Wymieniasz to w czym już nie chodzisz, to co zalega w szafie na dodatki od innych dziewczyn.

Można nabyć dużo ciekawych rzeczy. 

Jeśli nie masz się na co wymienić możesz odsprzedać, ale tylko do 15zł. 


Możecie śledzić wydarzenie na stronie: https://www.facebook.com/SWAPWroclaw/?fref=ts

Kiedyś już wspominałam o SWAP 'ie, jeśli chcecie dowiedzieć się więcej, możecie zerknąć klikając tu --> KLIK :)

Zatem czy warto, musicie przekonać się same, ja tymczasem poznałam wiele fajnych osób, wymieniłam swoje nienoszone ciuszki na inne i miło spędziłam czas. 


Oto kilka zdjęć ze SWAP'u: 




 Nasze "stoisko": 





Rzeczy z wymiany: 

Sweter z C&A

Mała czarna z zameczkiem

Sweter w króliki (jakże by inaczej :) ) 

Atmosphere - Koszula 

Szalik 

SINSAY - sukienka



A na zakończenie dnia taki miły akcent przyszedł od #Starbucks 

Spóźniony prezent Mikołajkowy na wybrany napój :)

Już wiem, gdzie jutro wybiorę się na bezkofeinową kawę :) 



Miłego wieczoru,

BUNNY  


  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Bardzo fajny pomysł z tym swapem, chodzi nam coś takiego z dziewczynami po głowie i bardzo fajne rzeczy wylosowałaś, cudowne króliki i super szalik, choć kolor nie dla mnie, ale zawsze mnie taki kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie fajne perełki wyhaczyłaś :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł ze swapami! :) Sweter z C&A bardzo mi się podoba - sam chętnie bym taki kupiła...

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna akcja :) i super łowy :)

    OdpowiedzUsuń