SECOND HAND'Y WROCŁAW - MARGO | CZ. 1

By mysweetlittlebunny91 - 06:08:00

Zaczynam cykl wpisów o Second Handach we Wrocławiu, które warto odwiedzić. 

Miałam wiele próśb od was w tej sprawie. Okazuje się, że Second Handy nadal wiodą prym i bardzo mnie to cieszy. 

 Mało kto wie, gdzie na mapie Wrocławia można je znaleźć. 

Często znajomi wypytywali mnie : Skąd mam takie fajne rzeczy. 

Odpowiedź była jedna:  Jestem poszukiwaczką perełek w Second Handach. 

Wyruszam z misją - jak na lumpeksoholiczkę przystało - aby wam je przedstawić i abyście też mogli w nich odnaleźć swoje ulubione rzeczy.

No to zaczynamy :) 


 - MARGO - 

Na pierwszy ogień idą sklepy MARGO - a dokładniej 'sieciówki' lumpeksowe. 
Mają kilka sklepów we Wrocławiu a mój faworyt to ten na Oławskiej - ponieważ jakoś zawsze jest mi po drodze. 


LUMPEKS MARGO OŁAWSKA : 






Margo posiada bardzo różnorodną gamę odzieży. Można tu znaleźć takie firmy jak H&M, Marc&Spencer, ZARA, NEWLOOK, House, BiK, Betty Barcley, Esprit, Adidas, Nike. 

Ponieważ lumpeksy posiadają swoją stronę internetową, większość informacji znajdziecie na niej, wraz z rozpiską w jakie dni macie jakie ceny. 

_______________________

Strona Internetowa, gdzie macie dokładną rozpiskę - wraz z mapką i cennikami : ---> MARGO 



_________________

Jeśli chodzi o moje wpisy, zapraszam was serdecznie do przejrzenia. 

Od kilku lat odwiedzam lumpeksy, kupując za grosze i tworząc niepowtarzalne stylizacje. 













Jeżeli chcecie się ze mną wybrać w poszukiwaniu, piszcie śmiało na mail, zawsze odpowiem :)

Przygotuję dla was również ciekawe stylizacje - mam wprawione oko i zazwyczaj w buszu masy ciuchów jestem w stanie wyszukać znane i cenione marki. 




____________

Czekam na wasze komentarze - jakie wy lumpeksy polecacie i czy chodzicie? 

Czy taki cykl wpisów jest wam przydatny?

Ściskam, 


B U N N Y




  • Share:

You Might Also Like

0 komentarze