PODSUMOWANIE ROKU 2017

By mysweetlittlebunny91 - 07:01:00


WITAJ 2018 
____________

Jedną nogą jestem w 2017 a już za chwilę, bo dokładnie jutro - zaczynamy rok 2018 :) 

Rok 2017 był dla mnie przełomowy. 
Wiele się działo, wiele z zaplanowanych rzeczy, udało mi się zrealizować (małymi krokami do celu). 

Nawet nie spodziewałam się, że tak szybko minie. 

Przeglądając swoje posty - stwierdziłam, że gdyby nie blog, nie spamiętałabym tego wszystkiego co się u mnie działo :)

Dlatego warto prowadzić, choćby dziennik czy bujo. 

Z nowymi pomysłami, z nowymi wrażeniami - wkraczam do 2018 :)

A teraz podsumujmy co działo się u mnie w 2017: 


1. 

BULLET JOURNAL. CZYLI NIE TAKI ZWYKŁY KALENDARZ.

Bujo Journal - to dziennik, który możemy spersonalizować - właśnie tak zaczął się u mnie rok 2017 - od głowy pełnej pomysłów, które musiałam spisać :) 

2. 


Od oświadczyn - zaczęłam cały cykl poświęcony dla przyszłym panien młodych. 
Dzięki temu, mogłam zrobić zarys czego potrzebuje na własny ślub. 

W lipcu kupiłam swoją wymarzoną suknię ślubną! 
( Trzymam jej zdjęcia w tajemnicy - ale po ślubie - wrzucę je i podzielę się relacją ;)



3. 

AUTORSKI PROJEKT MOONART UJRZAŁ ŚWIATŁO DZIENNE 


Projekt jeszcze czeka, na to aby go dopracować, ale był inspiracją do wielu innych rzeczy. 
Bardzo mi miło, że cieszył się takim uznaniem wśród was :) 

4. 

SLOW LIFE - ZATRZYMAJ SIĘ TU I TERAZ 

Często łapałam się na tym w życiu, że robię coś wbrew sobie - tu, zatrzymałam się i postanowiłam, że warto robić coś co się kocha. Nie zawsze jest łatwo - ale ten post - przypomina mi - żeby iść dalej, nie zrażając się porażkami oraz aby cieszyć się małymi rzeczami :)

5. 

ZAWALCZ O SWOJE ŻYCIE

Tu post o tym, abyśmy cenili siebie. Jeśli w pracy spotyka Cię mobbing, jesteś gdzieś poniżany - zawalcz o siebie. Na nowy rok - może właśnie ten post - doda Ci skrzydeł i sprawi, żebyś coś zmienił - jeśli nadal tkwisz w niekomfortowej sytuacji życiowej. 

6. 

30 KREATYWNYCH WROCŁAWIA

To było dla mnie 
A) niezwykłe przeżycie
B) wielki zaskoczenie 
C) wspaniałe doświadczenie 
w jednym. 

Nie mogłam uwierzyć, że się tam znalazłam. Takie wyróżnienie pomogło mi się otworzyć na nowe możliwości i nowe projekty ( które być może ujrzycie w 2018, tylko ciii... ) 

Wszystko zawdzięczam uprzejmości Julii, która zdecydowała się mnie tam zgłosić. 
Jednakże dziękuję, też osobom, które zdecydowały mnie wybrać - spośród tak sporej ilości zgłoszeń. 

Było to zdecydowanie najlepsze przeżycie, które najbardziej zmotywowało mnie do dalszej pracy projektowej :) 

7. 

AUTORSKA KOLEKCJA KUBKÓW BY BUNNY 

Stworzyłam tą kolekcję dla osób ceniących niesztampowe grafiki, 
oryginalne ilustracje.

"Ręcznie malowane, wysokiej jakości porcelanowe kubeczki - coś dla miłośników minimalizmu i pięknych wzorów. 
W sam raz na ciepłe kakałko czy herbatkę :) Kiedy siedzimy przy kominku - na chłodne wieczory - ale nie tylko - dla przyjaciół - rodziny - bliskich - na prezent! :) 

"W każdy namalowany kubeczek wlewam wiele miłości" 


8. 

WYJAZD DO WARSZAWY #ACCOR HOTELS

Dzięki zaproszeniu od Accor Hotels, mogliśmy odpocząć od Wrocławia i odwiedzić stolicę. 
Był to wyjazd, który bardzo miło wspominam i mimo choroby, udało się wiele zwiedzić i spotkać ze znajomymi. 


9. 

METAMORFOZA Z BEAUTY CITY 

Miła odmiana i moja metamorfoza :) 
To było ciekawe doświadczenie zobaczyć siebie w innym wydaniu. 


10. 

ZAPROSZENIE NA PRZEDDZIEŃ OTWARCIA WROCLAVII

Czerwony dywan, masę atrakcji,wspaniali ludzie - nie sposób było się nudzić. 
Dzięki temu mogliśmy obejrzeć efekty w kinie Cinema City i zapoznać się z dodatkowymi atrakcjami jakie przygotowała Wroclavia.

11. 

WSTĘP DO KSIĄŻKI 

Moje refleksje. 
To o czym ciężko mi było zawsze mówić. 
Tu pozostawiam fragment siebie. 

12. 


Niezwykłe wydarzenie dla ludzi z blogosfery, na którym miałam okazję uczestniczyć w tym roku. 




i...


to by było na tyle. 

Zaczynamy rok 2018 :)

Wszystkiego dobrego i samym dobrych chwil. 

Czy macie już wypisane postanowienia noworoczne? 

Podzielcie się w komentarzach, co zamierzacie zmienić od nowego roku.


__________________

B U N N Y 






  • Share:

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Życzę Ci cudownego 2018 roku! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny wpis!!

    ~~~~~~>>Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku<<~~~~~~
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia <3 Szczęśliwego Nowego Roku Kochana!

    OdpowiedzUsuń