hm

HAUL ZAKUPOWY - SECOND HAND & SZPILKI Z PROMO

By mysweetlittlebunny91 - 12:26:00

Sezon wyprzedaży zakończony. 

Wiosna to czas, kiedy na półkach pojawiają się już nowe kolekcje.

W tym sezonie nie szalałam, skupiłam się tylko na tym co ewentualnie mogłabym potrzebować na cieplejsze dni. 

I oto, co udało mi się wyłowić z promocji - dwie pary szpilek :

MOHITO pudrowe- 39zł 
H&M szare - 50zł 






Natomiast w second hand #Margo,
piękną spódniczkę baby blue NEW LOOK za 10zł 
oraz koszulę H&M w paski za 11zł. 







Co myślicie o łupach? 

Lubię kiedy ceny sięgają -70%, wtedy naprawdę można się obłowić.


Co wy dorwałyście na wyprzedażach? 



B U N N Y



  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Świetne zdobycze i w jeszcze lepszej cenie! :)
    Ja bardzo lubię promocję i z wielką chęcią z nich korzystam :)
    Ostatnio kupiłam 4 pary butów za 140zł :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ładna jest ta spódniczka <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Bury z mohito ładnie siębprezentują.:)

    OdpowiedzUsuń