Projekt KONIEC I KROPKA.

By mysweetlittlebunny91 - 11:43:00

Ostatnio wpadłam na ciekawy prezent mikołajkowy dla mojego ukochanego.

Przeszukując internet w poszukiwaniu T-shirtów, ostatecznie postanowiłam, że zrobię je sama.

Kupiłam farbę do tkanin za 8zł w sklepie plastycznym, a białe T-shirty zakupiłam na second hand i wydałam mniej niż 3zł za dwa.

Tak za 11zł stworzyłam nam unikatowe T-shirty.

Długo myślałam nad napisem.

W końcu wyszło, że na Pabla mówią KONIEC, to ja pozostałam KROPKĄ. :)

I wyszło:

KONIEC I KROPKA.


Takie prezenty są wspaniałe, bo od serca.

Ja wolę poświęcić tę chwilę i stworzyć coś sama niż kupować gotowce.

Jeśli jesteście zainteresowani, chętnie też mogę wam stworzyć takie koszulki z ciekawymi opisami :)

>> Piszcie na maila. 



Oto efekt naszej dzisiejszej sesji <3

Niestety prezent został wręczony przed Mikołajem (ah niecierpliwa ja ;)), ale najważniejsze, że przypadł do gustu.







Co myślicie? 

Bunny. 

  • Share:

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Pomysł cudowny a sesja jeszcze lepsza! Buziaki dla Was 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię prezenty własnoręcznie robione. Mam ich kilka na swojej liście - zawsze cieszą podwójnie osobę obdarowywaną :)

    OdpowiedzUsuń